onsdag, maj 21, 2008

Som ett slag i ansiktet

Sitter hemma och har FORTFARANDE feber. Var pigg igår, men det verkar som om någon där nere inte vill att jag ska bli pigg. Nu sitter jag återigen med 38+ i feber och är lagom förbannad. Vill arbeta då jag känner att jag har en del roliga idéer som skulle kunna testas. Men nej, jag ska istället sitta hemma och förlora pengar och ork pga en trist jäkla feber.

En glädjande nyhet är väl att jag snart(?) ska bli farbror. Dock är mina två namnförslag inte så positivt bemötta. Vad är det för fel på´tex Algot? Inget om någon skulle fråga mig ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte om Algot är så bra finns massor av fina namn både flick och pojk. Har valt att inte komma med "råd". Mamma

UriahHeep sa...

Algot är fint. Ska sälja in det så bra det bara går. Tjejnamn är jag dock usel på.

Anonym sa...

Försöka kan du ju alltid göra. Hoppas att du snart blir frisk.

Hälsningar Storebror.

UriahHeep sa...

Ska jobba imorrn. Idag hade jag dock inte den energi och den hälsa man måste ha för arbetet.