fredag, mars 13, 2009

Sanslösa fredag

Min ölkassa är överfull just nu. Det är en sparbössa som liknar en ko och som inte alls så är så snygg som man skulle kunna tro. Jag vet inte alls hur jag ska hantera detta, men det blir sannolikt inte alls någon öl om någon skulle tro det. Nej, jag låter nog den stå och vila ett tag till och "jäsa" ännu en vecka eller i alla fall tills på lördag, då det var tänkt att lira biljard.




Vilka andra alternativ finns då under helgen? Ja, man kan ju alltid invänta den hyffsat menlösa Melodifestivalen, eller helst söndagen då man kan läsa allt som att "Fel Låt Vann!" i både Aftonbladet och Expressen. Jag kan ge mig tusan på att EMD vinner, då de har "Snygg-Erik" med i sitt gäng. HALLÅ!!?? Det är väl självklart att de drar hem detta nu då BWO inte ens kom till finalen (det är en stor skandal) och Alexander Bard inte får visa upp sig i sin ytterst sexiga ridhjälm.

Nej, det är dags att dra på sig kläder och bege sig mot bussen... Måtte bara batterierna hålla minst en dag till... Jag döööör utan musik!

Inga kommentarer: