onsdag, juni 28, 2006

Snart dags att betala hyran.

Alltid skönt att komma fram till slutet av en månad. Först så får man lön (denna gång en gigantisk lön på 3012 kr). Givetvis bättre än inget alls, men ändå väldigt lite. Detta ska sedan räcka till hyra, räkningar och mat. Jag tror att det kommer att finnas en chans att jag har råd med att köpa mig en bakelse, men bara om jag har tur.

Skrattade sedan gott åt att vänsterpartiet vill införa lektioner som ENDAST flickor får vara med på. Är inte det emot skollagen?

Träffade min kvartersvärd precis. De (hyresvärden) ska byta ut mitt murkna staket mot ett nytt... ÄNTLIGEN!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det är inte emot skollagen.

Sven Holmström sa...

Mindre än någon socialbidragstagare jag har hört talas om.

Hur mycket har du jobbat för de pengarna?

UriahHeep sa...

Jag jobbade en del nätter i maj. Fick det lite tajt med sömn under mina sista veckor på Universitetet.

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»