söndag, augusti 05, 2007

Lördag

Jäklar vilken seg lördag jag hade igår... Jag tyckte att det var nåt mer än bara baksmälla, efter fredagens avslut på semestern. Det visade sig senare att jag hade feber och hela mitt glada humör försvann rejält.

Hur som helst var det roligt att gå omkring vid Tanto och se alla glada bögar och flator, men även en och annan heterosexuell varelse. Vi var förmodligen i minoritet där, men vem fan bryr sig.

Ett gäng från området bjöd på gratis kyssar och kramar, men också smisk för den som vill ha det. De lättade upp stämningen rejält och jag blev i alla fall glad ett tag. Efter det var det dags för kubb och det laget jag spelade för vann rejält, även om det utbröt diskussioner efteråt.

Innan jag drog hem till Bromma träffade jag på Denise och hennes bror. Vi lämnade hennes bror på området och gick till McD istället. På hemresan kändes det som om man hamnat på en bögklubb. Säkerligen 50 bögpar som stod och myste i vagnen vi satt i. Den ena fjolligare än den andra. HAHAHAHA...

Nu ska jag kurera mig med alvedon och té, innan jag kollar på Ungerns Grand Prix (F1).

Inga kommentarer: