måndag, september 17, 2007

12 timmar på jobbet idag

Jag vet inte riktigt om jag pallar det. Min rygg är fortfarande helkass och det känns som om jag måste gå till något proffs för att fixa detta. Tyvärr är det inte så lätt då man saknar de pengar som behövs :(

Min kusin har kommit hit nu. Vid 17-tiden igår så var vi hemma i lägenheten och fipplade på.

Somnade vid 23-tiden totalt utmattad och med en satans ryggvärk. Jag har svårt att böja på ryggen, vilket gör mig grinig. Jag är rädd att denna dag kommer bli ett litet helvete.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det du behöver göra för ryggen är att börja träna den så att dina muskler blir bättre runt tyggplelaren.
Sjukgymnast eller naprapat en gång 3-400 kronor. Men försök att börja träna får du se om det blir bättre.
Mamma

Anonym sa...

Om du slutar lägga pengar på sprit så har du råd.

Anonym sa...

Du är nästan lika kass som jag lillebror. Var hos naprapaten och drog en del låsningar. Han tyckte jag skulle börja strecha mer i sätesmusklerna samt höftböjarna. Jag var riktigt stel enligt honom och detta bidrog till mitt ryggproblem. Prova med det.

Storebror