måndag, september 24, 2007

En ny vecka - nya tag!

Jaha, då var det måndag igen. En ny arbetsvecka och jag ska nu gå till jobbet som en ny människa. Den här dagen kommer att bjuda på en hel del jobb men massor av skratt (hoppas jag iaf).

Söndagen var helt ok. Slappande och lite jobb. Malmö spelade ut Borås i hockeyn så det kändes mycket bra. Siffrorna skrevs till 6-2 och 50 - 14 i skott! Juniorerna tog tag i det hela och jag hoppas alla får MYCKET speltid.

Mamma eller om det är pappa skickar SMS från Italien. Snacka om att jag blir sugen att dra iväg, men jag får sitta här i ett höst-Stockholm och bara drömma.

Kanske ska jag hjälpa folk att flytta nu i veckan. Tycker synd om Denise då hennes kompis helt plöstligt inte kan eller får flytta in med henne. Hoppas verkligen att det löser sig, då ens vänner aldrig ska må dåligt. Vi har i vilket fall som helst gjort en katastrofplan, så det är iaf ingen superpanik.

Veckan avslutas med en spelning på Harry B.

Inga kommentarer: