fredag, mars 14, 2008

Det här med att "mysa"

Sitter och funderar på att ha ett par hemmakvällar under denna helg. Sitta i soffan (min älskling) och äta av min andra kärlek (osten Krutrök) och bara vara.

Problemet kommer då jag sitter där. Jag blir rastlös och kan fan inte sitta still. Jag brukar alltid få en impuls att jag MÅSTE göra något annat än att bara sitta hemma. Jag kan inte riktigt greppa de som kväll efter kväll efter kväll kan sitta hemma och "mysa". Visst det kanske går om man är nykär eller liknande men inte tusan fungerar det för oss ungkarlar (förmodligen gäller samma sak för kvinnor).

Ikväll ska jag dock göra ett rejält försök att klara av denna sak. Ska hyra en film nu i eftermiddag och städa min lägenhet. Efter det ska jag tända ljus och laga någon mat. Förmodligen blir det någon soppa eller varför inte en burk majs?

Kan någon svara hur jag ska göra för att kunna stanna inne i lägenheten under kvällen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gosa till dig. Köp en öl och glo på tv. Mamma

dyermaker sa...

Påbörja en stickning! ;)