fredag, januari 02, 2009

Första fredagen

Första fredagen på 2009 och det ska nog inte firas alls, eller det SKA INTE firas alls. Tänker tillbaka på 2008 och det är ett spännande år som gått och jag tvivlar inte på att 2009 blir ännu bättre. Ni har nog alla förstått varför, men ändå.


2008 års höjdpunkter är givetvis att Alva föddes (22 maj) och att jag blev hennes gudfar. En uppgift som är stor enligt mig.


Den andra stora grejen är givetvis att jag träffade Amelia och att vi nu är sambos. En del kanske tycker det gått snabbt, men känner man som vi gör så är det bara så det blir. Riktigt svårt att greppa det här ibland.


Bara att jämföra. Ibland undrar jag hur jag lyckades "fånga" denna fjäril, då jag knappast kan säga mig att jag själv ser bra ut. Jag har iofs en sjujäkla personlighet ;)
Annars blir väl 2009 året då jag blir 25 år (fyfan) och året då jag gör ännu fler vuxenpoäng. Bara vänta och se!

Inga kommentarer: