tisdag, april 21, 2009

Robinson, eller var det Flugornas Herre?

Inatt hade jag en skum dröm. Det var först att jag var med i Robinson och denna säsong var den blodigaste och konstigaste (sa de iaf då man skulle söka). Jag kom med och efter ett tag så var det fullt med action. Kom ihåg att detta är en dröm som man bara undrar varför den ens kommer fram.

Det jag minns är att jag hade motståndare som "Snygg Erik" från IDOL, Anna Book, Tommy Salo samt gubben i "Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show".

Det hela gick ut på att man skulle överleva, bokstavligt talat,. En kniv och en liten sköld hade man med sig ut i djungeln. Den smartaste och brutalaste skulle vinna. Som tur var vann jag, men det var nära att jag skulle få sätta livet till då "Snygg Erik" bluffat sin död efter ett hugg i magen. Jag lyckades dock skära halsen av honom och vann då 500 000 kr.

Som sagt, jag har ibland skumma drömmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Undrar ens hur du kan drömma detta samt hur kommer du ihåg dem. MAmma