tisdag, februari 09, 2010

25 år, en snabbrecension.

Snart dags att recensera mina 25 senaste levnadsår. Måste påpeka att det kan gömmas undan en hel del info där ;)

1-3 år
- Minns inte så mycket av dessa levnadsåren.

4-6
- Började på dagis. Träffade kompisar som jag alltid kunnat lita på. Lärde mig läsa och räkna.

7-10
- Lågstadiet var spännande. Började spela fotboll, handboll och ishockey. Älskade (och gör fortfarande) dinosaurier och historia.

11-13
- Mellanstadiet! En massa saker hände och det var under denna tid som jag hade en lärare jag verkligen uppskattade. D-A var hård men rättvis. Flyttade till USA.

14-17
- Bodde i USA vilket var spännande och lite läskigt. Avslutade högstadiet och började på gymnasiet. En hyffsat seg tid i livet...

18-20
- Tog studenten och åkte på festivaler. Drack öl och annat skoj på krogarna i Umeå. Började plugga till lärare.

21-25
- Tog min lärarexamen och flyttade till Stockholm där jag trivs som fisken i vattnet. Träffade min underbara fru, Amelia och på den vägen är det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken sammanfattning kort och koncis. Mamma