måndag, februari 01, 2010

Trippen norrut var trevlig...

Skönt att kunnat ha slappat i helgen. Att bara vara sig själv och driva omkring är aldrig fel och har man även god mat som serveras är det bara extra bra.

Helgen har verkligen varit behövlig då jag känns mig stressad och lite småseg io kroppen.

Måndagens kväll är här och jag har redan gjort middag. Köttfärssås och spagetti!

Till det avnjutas MOUNTAIN OF POWER - "VOLUME TWO" på behaglig volym samtidigt som jag läser att Europe ska vara förband till KISS. Kan bli riktigt bra med Europe där, om de kör ett äkta uppvärmningsgig!

"Sommarens största smällkaramell blir KISS, Mustasch och nu även Europe när de intar Stockholms Stadion den 12 juni." (Livenation.se)

2 kommentarer:

Janne Stark sa...

Hoppas verkligen du kommer att njuta ;-)

UriahHeep sa...

Det kommer jag göra. Tar med den till kneget också-