söndag, november 16, 2008

Finska IDOL

Jag är ingen sångare och jag skulle knappast kunna göra det bättre, men fy FAN va finska IDOL suger. Vet inte varför de alla inriktar sig på rock/hårdrock men de tror kanske att det är det bästa de kan!? Fanns verkligen ingen som kunde sjunga bra. Engelskan var usel och varför alla skulle stå stilla och vara som en stenstod på scenen kan jag inte förstå?

Scennärvaron är lika med NOLL och sången hyffsat usel. Johan i det svenska ditot känns nästan bra i jämförelse.

Har iaf en tolk som hjälpt mig under dagens sändning. Finska är I N T E lätt att förstå annars.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag har också kollat lite på det där. inte nog med att det är kassa "artister" som är med, tänkte du på hur fattig själva produktionen kändes? färglöst, långsamt, tråkigt, B. finland och deras tv alltså..

UriahHeep sa...

Allt kändes B