söndag, november 16, 2008

Snö

Nu har jag sett en äkta tjejfilm. "Sex And The City" spisades igår och jag insåg snabbt att hela serien är uppbyggd och riktad till endast tjejer i åldersgruppen 15-40. Ett ganska så bredd spann, men det va verkligen inte breda leenden från min sida. Jo, en gång då en sket på sig. Det va skoj. Fanns andra som uppskattade filmen mer, så det va ju bra i alla fall. Jag glufsade i mig chips och dip och kollade i alla fall på filmen.


Nu snöar det i alla fall här i Bromma. Stora flingor ramlar ner från skyn och det är lite mysigt. 16 nov kom alltså den första snön för min del. Synd bara att den smälter bort lika snabbt som en snabbsockerbit i hett kaffe.

Ska snart iväg och köpa en massa mat. 10% rabatt på City Gross knäcker bra enligt mig. Sen blir det att göra nyttiga saker som att dammsuga och lyssna på musik.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här ligger snön sedan igår . Vi har fått 5 cm. Vi får väl se om det ligger kvar eller inte. Vem vet det kanske kommer mer.Imorgon ska jag se hockey. MAmma