onsdag, november 12, 2008

NY ERA!

En ny era ska startas i Malmö ikväll. Malmö Redhawks ska spela sin första match i den nya arenan (Malmö Arena) och jag är riktigt jävla nervös. Visst, det är bara kul att de får spela där nu, efter så många jäkla år av tjafs mm, men det är Leksand de möter och det är alltid svårt.
Fick iaf gå hem tidigare idag, då alla barn va borta vid 16:30. Jag klagar inte alls utan njuter av att kunna gå hem utan att vara helt slut i skallen och bara seg. Nu har jag lite extra tid på mig att bli snygg i Malmö-prylar och ladda upp mentalt inför dagens drabbning!




Hoppas bara att Malmö vinner, för vid en förlust blir jag inte glad alls.

Vid vinst

Vid förlust

Nu är det dags! På med Malmö-tröjan och på med mössa och halsduk.

DET ÄR DAGS!

1 kommentar:

Anonym sa...

En seger hade suttit fint!!!! Även jag känner mig nervös, snart dax att bänka sig framför teven. KÄMPA MALMÖ!!! Trevlig kväll på dig i din utstyrsel;-)