onsdag, oktober 28, 2009

House Of Metal 2010

House Of Metal släppte häromdagen det senaste bandsläppet, Behemoth. Jag tycker att festivalen har tagit ett steg tillbaka. Mest extrem metal som bokas, eller är jag för konservativ? De måste boka mer "klassiska" band för att locka mig till Umeå denna vår. Nu tror jag inte att festivalen kommer att gå minus och de kommer att sälja slut på alla biljetter, men mig lockar de inte förän de bokar ett band som tex Mama Kin, Danger Danger eller något liknande. Förra året hade de bokat Danko Jones, vilket var väldigt spännande. Tyvärr fick jag avboka mig själv från festivalen 2009 :(

HoM 2010


Fredag

Behemoth

Hypocrisy

Scar Symmetry

Fatal Smile


Lördag

Lamb of God

Dead By April

Job For A Cowboy

Persuader

August Burns Red

Between The Buried And Me

Inga kommentarer: