måndag, juli 24, 2006

Äntligen semester och en jäkla massa musik

Ja då var sista dagen på sommarjobbet avklarat. Kunde sova till klockan slog 7:15, vilket innebar att jag missade Ekot, men jag får väl ta igen det lite senare. Idag blir det endast en sak jag ska göra och det är att sola. Vill inte vara en blekfis innan jag drar till Tunisien den 2 Aug.

Ska smörja in mig i solskyddsfaktor 40, så att risken för solbränna (RÖD) är liten. Sedan ska jag se till att köpa kaffe så att kaffebalansen blir perfekt, vilket är nödvändigt.

På skivspelaren är det nog Journey som regerar. Det ska spelas från de flesta av plattorna samt även från ett livealbum, så att jag riktigt kommer igång. Om nu inte AOR-mästarna kan få mig i en perfekt balans får det bli att slänga på mästargruppen Uriah Heep. Givetvis blir det svinbra musik men det kan även bli svårt att sitta/ligga stilla. Kanske det är lika bra att dra på RETURN TO FANTASY direkt och bara njuta? Finns endast en skiva som är bättre än denna och det är KISS - Hotter Than Hell, men det är inte fest så KISS får vänta.

Under torsdag blir det nog lite shopping. Letar efter ett par linnebyxor som jag ska ha med mig till Tunisien. Det kanske låter konstigt, men det kan vara skönt att ha på sig långbyxor efter en hel dag i solen + att det är snyggt som fan. Tror även att jag ska se om frisören har en tid för mig. Ska tunna ut mitt hår så att det är lite mer formbart...

Inga kommentarer: