söndag, februari 11, 2007

Födelsedag och lite om gårdagen

Jaha, då var jag 23 år gammal. Dagen började bra med att jag fick öppna presenter från min sambo (DVD-box med Hasse och Tage-filmer). Av mina föräldrar fick jag ett par jeans som jag sedan tidigare provat ut. Jag räknar även deras hjälp som den största presenten. Utan deras hjälp skulle vi aldrig ha kunnat flytta. Ni ska ha ett JÄTTETACK! Av min moster och hennes man (man kan väl kalla honom morbror?) fick jag pengar som kommer att användas till inredning eller något annat.

Igår (10/2) så handlade vi en mängd saker. IKEA var trevligt och där fick vi ett par sängbord, en tv-bänk samt ett vitrinskåp. På MIO köpte vi ett nytt köksbord och fyra stolar. Jävligt snyggt!

Gårdagen slutade på Restaurang Arsenalen där vi åt mycket gott. Det kan bli "vår" restaurang i framtiden, då priserna inte var de allra värsta, även om det inte var gratis. Men jag betalar extra bara för stämmningen. Lagom många bord och GOD mat.

Imorrn börjar jobbet och jag är väldigt taggad.

Inga kommentarer: