onsdag, februari 21, 2007

Snorig på jobbet.

Förkyld så här i andra veckan på jobbet. Det känns inte så jäkla trevligt att vara halvfebrig och snorig då man jobbar med barn, då det blir många timmar utomhus. Hur som helst så trivs jag bra på jobbet, men tyvärr har förkylningen fått mig lite seg och mindre "rolig" att prata med.

Fredag erbjuder annars en konsert med bandet APES IQ, på klubb Snövit. Hoppas att det blir bättre i kroppen innan dess. Får se om vi sedan orkar gå till en annan klubb efter konserten. Då är det bandet BULLET som lirar. Förövrigt ett kalasbra band.

Imorrn, torsdag, så blir det en liten sovmorgon. Sedan blir det buss till jobbet. Ni som tror att jag är lat har fel. Det är min förkylning som jag inte vill ska bli värre än vad den har varit. Annars är det en kort väg till kneget. Endast 25 minuter i rask gångfart.

Inga kommentarer: