fredag, november 02, 2007

Dricka thé utomhus 1 nov

Igår så drack jag thé på en balkong. Första gången jag har druckit det i november, men det var mysigt med tända ljus och en filt. Sedan så lyssades det på DORIS (Loffe Carlssons gamla band).

Snart dags att dra till kneget, om jag hittar dit från lägenheten jag sitter i nu. Annars får jag väl ringa efter en taxi ;). Mej så illa ska det inte vara, jag hittar dit och idag ska jag vara utklädd till en humla. Bild utlovas.

Senare ikväll ska jag få träffa min bror. Inte ofta det händer, så det blir skitkul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jättemysigt med te på balkongen. Avundas dig. Vi hade kuling i går kväll och även nu på morgonen. Kram M

Anonym sa...

åhåhå mysigt! idag e det värsta fjällenvädret! vill åka skidor, men sitter här med hemtentan! vilket te drack du då???

UriahHeep sa...

Jag drack nåt gott thé, men jag minns int evad det heter. Får väl kolla upp det.