onsdag, november 21, 2007

Jovars, annars är allt bra

Ikväll är det hockey på TV:n. Många tycker säkert jag är dum i huvudet som skippar en viktig fotbollsmatch som går samtidigt, men jag tycker hockeyn är roligare och viktigare. Ska lägga mig och sova efter matchens slut, då jag är grymt less i kroppen. KAnske har jag en förkylning på G eller så är det mörkret som gör mig seg.


Drack glögg hos Anna igår. Skulle bara hämta min Mp3-spelare men det slutade med glögg, pepparkakor och kortspel. Jag vann och det känns bra som tusan. De andra fyra som var med kan känna sig blåsta på segern. Jag är en mästare ;)


Kom precis på att jag borde köpa mig ett par handskar snart. Lite segt att hela tiden småfrysa om händerna, men jag är van nu. Ska väl tunna ut barret på skallen också, men det får vänta tills på fredag, då jag slutar tidigt. Förhoppningsvis innan 14:00.


Vädret i Bromma är inte heller roligt. Mulet och trist, vilket gör mig lite småseg.

Har kommit fram till att jag även måste städa i veckan. Nu menar jag verkligen städa. Ta bort kartonger, städa i sovrummet samt göra en rejäl genomkörare i badrummet. Dags redan ikväll tror jag med bestämdhet.

Nu ska jag i alla fall dra mig mot jobbet. Känns som om det kan bli en riktigt bra dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känns bra att du städar innan jag kommer. Vore bra om du gjorde det då och då. M