söndag, november 04, 2007

Helgen som varit

Lite bilder från besöket på Harry B nu i fredags. Min bror var som sagt på besök och det var riktigt skoj. Nu känner jag nästan att det ska bli asroligt att dra upp till Umeå nu i dec.


Redan innan min kära bror kommit in i lägenheten hade jag fixat käk och öppnat en öl. Han fick en han också, och det var början till kvällens party. Jag har en sexig pose!




I väntan på bussen så ser jag drömmande ut.


Peter ser nästan ut som en alkis, då han sitter i busskuren med en påse vid sidan om. Det var riktigt kyligt ute och snön föll på morgonkvisten.

Dave hade en riktigt rolig kostym på sig i fredags. Ett fint foto minst sagt.


Sandra och Sara var så söta så. Att sminka sig på fyllan slutar aldrig bra ;P


Stina såg trevlig ut. Hon vann andra priset i kostymtävlingen, efter Homer, vilket var bedrövligt. Han som skulle vara Homer var bara ful. Varför jag ger fingret vet jag inte...


Helgen var lyckad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det ska bli jättekul när du kommer hem till jul så det så. M

Anonym sa...

Finns det inga normala bilder? Hade ni Halloween party? M

UriahHeep sa...

Normala bilder? På mig? Du måste skämta? Du vet att jag alltid ser onormal ut på bilder, dvs normalt för mig