torsdag, maj 10, 2007

Bilder från helgen.

Jag håller upp Gondolen med mina armar. Det är skönt att visa upp för hela staden hur stark jag är.

I väntan på tuben så tog vi detta otroligt tuffa fotot! Se bara hur tuff och farlig Jocke ser ut att vara! Jag har påsar under ögonen vilket beror på ölen jag drack dagen innan ;)

Jocke i full färd att sluka en tugga av den riktigt goda smörgåsen vi beställde på en brittisk pub. Ett av de bästa ställerna jag vet om. Det är bara "Nilssons Bar" som är bättre.



Modevisning vid lunchtid. Jag var ytterst nära på att köpa de randiga byxorna, men det blev ett NEJ efter jag sett ett foto. De röda var för röda för mig!

Jocke ser VÄLDIGT finurlig ut. Jag undrar om det är drinken som smakar så gott?

"Brommaplan is the shit!" är något som denna bild säger. Sista dagen och Jocke skulle på en dansuppvisning!? Jag undrar om det var så kul där borta, men det kanske det var.

Sista timmen och jag är trött. Hade sprungit på morgonen och inte ätit tillräckligt mycket efteråt, dvs jag åt inget alls. Kolla in den snygga minen. Jag tror jag frågar Jocke om han tar ett foto.








Inga kommentarer: