tisdag, maj 01, 2007

Nu börjar en ny månad

Maj blir en hyffsat bra månad som det ser ut just nu.

Nu på fredag kommer en nära vän upp på ett besök. Känns bra att ta en kväll med ett par bira och snacka gamla minnen samt smida planer för den kommande semestern. Ska även på en arbetsintervju på en annan förskola.

Veckan efter blir lite tyngre med en massa utvecklingssamtal på jobbet. Övertid och åter övertid är det som gäller. Under helgen blir det Bromma - Umeå tur/retur. Resan hem kommer att kännas tung och livet går till ett nytt kapitel. Förhoppningsvis så kan päronen följa med ner och hjälpa mig på IKEA. Ska köpa en del saker som jag inte kan bära upp själv.

Veckan därpå blir endast "halv" då torsdagen är en röd dag. Fredagen kommer bli lugn då många är hemma på klämdagen (fredag).

Sista veckan i maj så kommer jag att ha det tungt på kneget. Utvecklingssamtal som kommer dra ut på dagarna. Sömnen blir förmodligen lidande vilket kan få mig ur balans. Sista helgen så kommer min bror + fästmö ner på ett besök. Då blir det förfest inför SRF!

Inga kommentarer: