söndag, maj 06, 2007

Helgen som var

Denna helg kom en kompis upp till mig här i Bromma. Givetvis var han klantig och försov sig men vad tusan gör det?

Fredagen blev enligt mig riktigt bra. Vi drog till Nilssons Bar och drack lite bira. De har bra pris och en bra service. Ett stort jäkla plus att man kan ta med sig glaset ut, om man nu vill det. Kvällen blev ganska lång, då vi satt i baren tills de stängde. Tur att det inte var en sådan som håller öppet till kl 5 på morgonen. De stänger kl 00:00 och då vandrade vi vidare mot T-centralen.

Väl i Bromma tog vi en burgare, eller jag tog en burgare och de andra åt chickenbits.

Lördagen var riktigt trevlig. Jag vaknade givetvis tidigt och gjorde i ordning frukost och kaffe, vilket är en av de viktigaste punkerna under morgonen. Efter frukost, skitsnack och dusch drog vi till city. En hel dag drev vi runt och hamnade på en brittisk pub som låg i Gamla Stan. OTROLIGT skön atmosfär och käket var sagolikt gott och lagom dyrt (det tackar man för).

Under lördagskvällen så tittade vi på en av de sämsta filmer jag har sett. "Tomie" var namnet på denna udda och värdelösa film. Japansk skräck är annars lite av en favorit då det gäller skräck, men detta var så B att jag skämdes.

Nu är det söndag... Ska träna på gymmet senare idag.

Inga kommentarer: