söndag, maj 27, 2007

Bror på besök


Peter poserar vid t-banan som alla andra. Ett kort vid skylten ska bli en tradition, tro mig.

Jag snackar i mobilen innan tåget kommer. Jocke var i luren och han hade det trevligt.Vad jag snackar om här vet jag inte, men det var säkert viktigt.

"Skål" är nog vad min bror vill säga.
Lördagen blev en lugn dag till en början. Det var varmt så shorts skulle ha varit det ultimata klädesplagget. Varför det inte blev så behöver jag inte gå in på.
Lördagen slutade med en barrunda, som blev billig då alla ställen har humana priser på allt. Underbart att slippa Umeås dyra krogar med dåligt utbud av dryck.
En svårslagen mundering under lördagsnatten. Nilssons hade tyvärr en DJ som var totalt under all kritik. Visst han lirade skitmusik allt som oftast, men vad som var värre var hans sätt att höja och sänka hela tiden.

1 kommentar:

Keffman sa...

Känns bra att peter anammar skylt-traditionen :D