torsdag, juni 21, 2007

Det här med att handla

Igår så handlade jag det som behövdes inför midsommar, eller i alla fall trodde jag det. Eftersom jag var smått stressad hem efter en halvlång arbetsdag så skyndade jag mig till Systembolaget och sedan vidare till Konsum.

Jag trodde verkligen att jag köpt allt, men då jag kom hem från affären så insåg jag att jag glömt dessa saker;

KAFFE
BRÖD
OST

Frågan är hur senil jag kan vara? Jag skrev ner allt på en lapp precis innan jag slutade jobbet, men glömde att läsa den då jag handlade. Nu måste jag dra till City Gross och trängas med alla andra. Hoppas bara att det blir uppehåll så man slipper bli dyngsur.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha läge att inte få Alzheimers än.. sjukt tungt efter mitt besök hos bolaget, hoppas du får en grym midsommar!