tisdag, juni 26, 2007

Midsommar

Det var en midsommar att minnas må jag säga. Fredagens fest var helt sagolikt bra med mycket musik, party och en och annan festpose. Kvällens mest spännande drink var en grogg med sill på glaskanten. Det smakade faktiskt inte alls så tokigt som man skulle kunna tro.



Kvällen avslutades med att några försökte komma in på krogen, men det gick inte så bra. Vi gick vidare på ett burgarhak och hamnade nästan i slagsmål där. Sjukt att folk kan bli så uppretade av en enda kommentar, som var; "Har ni beställt, eller?"


Vi mäter vem som har mest hår på bröstet.

Lördagen skulle vara lugn, men det blev en lika vild fest och denna gång kom vi alla in på Harry B. Det var inte alls mycket folk, men jag och David träffade på en person som hade foton på oss från en annan kväll. Jag frågar mig vem det var och varför denne person tagit kort. Är det månne SÄPO?


Jag undrar fortfarande hur jag kom in på Harry B James

Kanske mutade jag vakten med en puss?

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA just ätit sushi, liiite sen middag. tror ja börjar bli sjuk! ses imrogon kram