lördag, augusti 16, 2008

Keep The Spirit Alive

Har suttit uppe hela natten och glott på TV samt halvt om halvt väntat på att en person ska dyka upp. Ibland känns det som han där uppe jävlas med mig gång på gång, eller så är det bara jag som är dum i nöten? Gång på gång gör jag samma sak och gång på gång blir det samma usla(?) resultat. Skitsamma, jag har denna lördagsmorgon njutit av OS och bandet Killer Dwarfs.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen, men det blir väl att se på tennis och rodd. Det är ju så att Sverige har minst en medalj säkrad (tennis) och det är ju sjukt roligt att det händer. I rodd tror jag det högst blir brons, men det är grymt iaf. Är det i detta OS vi ska visa att Sverige är en nation som är grym på uthållighetssporter?




STAND TALL

Inga kommentarer: