söndag, augusti 31, 2008

NHL eller lägre...

Det är bra att veta vilka begränsningar man har. Jag själv brukar kunna sätta mina begränsningar ganska så lätt. Jag vet att om man lirar i en lägre liga än NHL så är det bara så. Man får istället försöka med andra knep än yttre skönhet för att lyckas. Jag har begåvats med talangen att vara social, även om en högstadielärare sa att jag var utan social kompetens. Nåja, slutsnackat om denna sjuka lärare, som själv är totalt dum i huvudet.


Att veta sina begränsningar är dock bra. Det kan innebära att du slipper bjuda på en drink och vara trevlig mot en del människor. Då är det bra att ha vänner som jag kan snacka med utanför en bar eller via MSN eller nåt annat. Klart vettigare att göra sånt istället för att helt vara blåst och sitta ensam en kväll.


Snart är det dags att jobba igen. Måndagar är inte så roliga då det är 8-20 tider. Det kan jag säga er alla att det är hemskt jobbigt.




1 kommentar:

Anonym sa...

vilken lärare var det som sa det, hahahhaaha.