måndag, september 01, 2008

Ryggen...

brakade ihop idag, eller så gjorde den det under helgen. I alla fall så gick jag till jobbet nu på morgonen med en sjusatans ryggont. "Ja, jag är väl man" tänkte jag för mig själv ett tag och försökte bita ihop och jobba, men efter en liten stund så var det fanimej nog. Jag ringde chefen och frågade om hon hade nummer till en kotknäckare. Givetvis hade hon det och efter några telefonsamtal fick jag en tid.

Raskt iväg till Råsunda och en mycket trevlig herre. Han såg direkt att hela jag var sné!! Hallå, jag var fan sné i kroppen! Skillde ett par cm i längd på mina ben, hur fan är det möjligt? Efter att han knackat och masserat och donat på så var jag normal igen. Visst, jag har fortfarande lite ont men jag kan andas utan att det sticker och jag slipper gå som en pinne.

Helt klart värt alla pengar det kostade att göra detta ingrepp.

"Kroppen behöver en 1000-mila service" skrockade gubben och knäckte nacken.





Mycket stabilt. Jag är helt slut efter att jag blivit botad!

Has anybody seen my pumpkin pie...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket riktigt, vi män har en tendens att bli lite snea i ryggen!
Själv låg jag på akuten i 5 timmar för några torsdagar sedan, helt klart en upplevelse! En spruta i häcken och några timmar senare kunde man gå igen...

UriahHeep sa...

Vi män har en tendens att dö