torsdag, september 11, 2008

Ser jag farlig ut?

Ibland undrar jag varför jag alltid får sitta ensam på bussen/t-banan, även om det annars är knökfullt. Jag vet fan inte vad det beror på, men kanske ser jag farlig ut eller något liknande. Visst, det är så att svenskar/nordbor helst vill sitta ensam och vara osocial då de reser med kollektivtrafiken, men då det är full brukar man ta den plats man hittar.

Nu är det så att jag ända sedan tiden på universitetet, dvs då jag flyttade till en stad med kollektivtraffik, så har detta förföljt mig. Snart så måste jag ta reda på varför det är så.

Ser jag farlig eller äcklig ut?

3 kommentarer:

Muts sa...

Jag försöker se farlig och äckligt ut...lyckas ofta, men ibland hamna man bredvid den där jäveln som andas högt och har feta höfter ändå. Var glad istället ;)

UriahHeep sa...

Jag ska väl försöka vara glad. HEhe

dyermaker sa...

Haha... mig skrämmer du inte... Å andra sidan åker jag sällan tunnelbana, då.