fredag, september 12, 2008

En helt vanlig fredag

Fredagar på arbetet brukar oftast innebära lite slappare attityd och trevligare stämning, än tex en tisdag. Jag vet inte hur andra har det, men fredagar innebär en total förändring på en del människor.





Såhär var min dag, sett utifrån två bilder.




Här är min frukost. Jag har tur som kan äta frukost på arbetet. Se bara på vad som bjuds. En stadig leverpastejmacka är ju inte fel kl 9 på morgonen. Denna fredag satt det ännu bättre, då jag var hungrig. Jag brukar allt som oftast käka frukost hemma innan, men idag orkade jag inte.

På eftermiddagen så är det kaffe och bulle som gäller. Fredagarna brukar vara en dag då det är bullar/kakor för oss i personalen. Kaffet är alltid lika gott, då jag oftast brygger det. Jag är en självutnämnd expert på ämnet.

Nu tänker jag duscha, för att sedan åka till Systembolaget för att handla lite vin för kvällens aktiviteter. En Metallica-kväll på ROCKS kanske är något, eller ska jag lyssna på denna låt kl 00:00?



Nej, det får bli ROCKS denna fredag. Kan ju vara klockrent eller bara så uruselt, men den som lever får se.

1 kommentar:

dyermaker sa...

Fredagar är Fina! ;)