lördag, september 20, 2008

Sova sött

Igår va jag sjukt less efter en jobbig fredag och en massa strul på jobbet, men jag sov en studn innan hockeyn och jag somnade mycket skönt i sängen. Iaf så kollade jag G I V E T V I S på hockeyn, där tyvärr Sundsvall förlorade mot allas hatlag, AIK! 4-0 till AIK men de var värda vinsten då Sundsvall inte ens skapade en målchans på en massa minuter.


Efter hockeyn så var det dags för lite öl på Harrys, där jag so vanligt va lite avslagen. Men igår var det riktigt kul och folket var på bra humör. Nya vakter verkar de ha där också. En ung(?) tjej som var mycket trevlig och rolig. Lika bra att skaka hand med dem direkt och skapa bra vibbar, så har man dem på sin sida.


Lindas ragg hade kul på vägen hem. Verkar vara en kille med "tuff" attityd, men han verkar reko.

Ett par som insett att det är en lång väg hem. Antar de bor i Hässelby och då får man åka L Å N G T. Men visst är de söta. I fönstret kan man se Johan och mitt ena ben (rött).

Inga kommentarer: