tisdag, september 23, 2008

Exklusivt? Nej, en kass jävla bokning.


SRF slår på stora trumman och bokar Hammerfall till deras kick off. Visst, det är ju intressant men att kalla det en exklusiv spelning är att ta i med råge. Jag kallar hellre det som en hyffsat ointressant spelning och bokning, och jag ska nu inte ens gå på SRF-kickoffen. Missar Blackfoot, men inte betalar jag 350 kr för att få köpa dyr öl och bara få se 30-40 min med Blackfoot. Nej, tack...
"I mars nästa år ger sig svenska metallhjältarna Hammerfall ut på turné för att pusha för sin nya platta som släpps den 20 februari, men exklusivt för Sweden Rock Kick Off gör man en 30-minuters spelning. Under kvällen kommer Hammerfall även ha en presskonferens för den influgna europeiska pressen som kommer att få provlyssna kommande plattan. Hammerfall kommer att spela på Scandinavium i Göteborg den 27 mars och Hovet i Stockholm den 29 mars." (länk)
Ja, hora för pressen, men ge inte fansen något exklusivt. Hammerfall kan ju bara skita på sig.
Nu laddar jag istället för den klart mer exklusiva spelningen på SRF-kryssen. Vi snackar DEMON!!!!

Inga kommentarer: