torsdag, september 04, 2008

Gulligull... Ge fan i det!

Men jag stör mig nästan mer på dagens media och USA-valet än vad jag stör mig på ryggen och skoskav tillsammans. Ett satans gullande med Obama och en massa skit och McCain. Ge oss fakta och sluta upp med Obama-rövknulleriet. Visst är demokraterna klart vettigare, men vad är det som Obama vill göra? Inte ett ord om vad han vill förändra och vad det då betyder. Ja, detta val rör även oss i Europa.

Nästan så jag hoppas att McCain vinner och dör snabbt efteråt, så att Palin får ta över. Bara för att USA:s första kvinnliga president är republikan. Vilken långnäsa det skulle bli till övriga världen. Palin måste även vara en grymt stark kvinna, då hennes parti inte är det mest kvinnoälskande. Starkt att komma så långt som hon gjort. Jag tror nästan att Clinton tycker det är lite häftigt ;)

Tänkte hyra en film imorrn, ni som har tips får mer än gärna skriva ner dessa.

Vad tycker ni om min nya stil på bloggen? Bra eller dåligt?

Is It All Just Wasted Time

4 kommentarer:

dyermaker sa...

Bra film: Touching the Void.

Bloggen: lite sossegrå... ;)

UriahHeep sa...

Ska kolla upp om den går att hyra.

Då måste ju min kära far vara nöjd ;) Kolla på min profilbild... Till och med den passar färgschemat ;)

Anonym sa...

Håller med om att den gröna färgen var mysigare. Eller passar grått in på hösten? Fram för starka höstfärger. MAmma

Anonym sa...

Jag gillar't!! Lät'e va!
=)