tisdag, september 16, 2008

Jävla helvete

Jag försov mig nu på morgonen... Jag borde inte ens ta mig tid att skriva här, men jag gör det iaf. Hur som helst trodde jag att ringklockan var inställd på 7, men jag vaknade för ca 5 min med ett ryck. Klockan ringde aldrig och då jag kollade så var den inställd på 8:00. Hur kan jag vara så jävla dum, att inte kolla en extra gång?

Har även satt igång mitt årliga experiment; "Hur många olika personer ringer mig under en vecka"

Jag är uppe i 1 person just nu. Jäklar så man blir stressad av det ;)


Feel the wind, smell the earth in the air

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ringer så att det blr ett samtal till eller räknas inte mamma

Hanna Charlotta Öberg sa...

haha nu får jag ångest... ringa eller inte ringa...? fast du borde räkna med mig för ja ringer nästan en gång i veckan ändå va?