söndag, december 21, 2008

Gårdagen!

Sitter ensam hemma och lyssnar på Dream Theater. Kanske borde jag se dem på SRF nu i sommar men jag vet inte riktigt hur det blir.

Gårdagen var ett enda ätande. Först jullunch med jobbet och jag käkade så förbannat mycket att jag nästan fick spy. Lax, kött, räkor, ägg, sill, dessertlass och massor med mer saker gick ner. Då jag var färdig kom jag på att det var middag hemma hos David och Sandra under kvällen. Det gick även det ner i min mage. Sjukligt gott med Davids marinad "Liquid Smoke" på köttet.

Sedan var det dags att dricka lite wirre och öl, spela Buzz (ja, man måste skaffa PS3!). David drog sedan med oss alla till personalfesten på Coop. Känns som om man är bekant med alla där. Så det är ju skoj...

Snart måndag och arbete. På tisdag drar jag uppåt till Umeå. Det känns lite sisådär då Amelia är här nere, men 4 dagar ska jag väl klara av utan henne, eller!?

Inga kommentarer: