lördag, december 27, 2008

Längtan...

Jag kan personligen säga att jag aldrig tidigare haft en sådan längtan att komma hem som jag har haft de senaste dagarna. Visst har det varit underbart att fira Jul med familjen, men jag har känt en sådan längtan att få komma hem att det inte är sant. Aldrig tidigare har jag känt som jag gör nu... Aldrig tidigare har jag känt så här till någon annan...

Nu är det alltså lördag och redan har mellandagsrean pågått ett tag. Skumt att den redan börjar på annandagen, då det är en helgdag. Tycker den ska börja den 27:e precis som förr om åren. Men det är som vanligt. Snart börjar den väl den 25:e dec kl 00.01!?

Idag kl 11 så kommer dessutom Amelia få något. Iofs vet hon redan vad det är, men det blir säkert bra i alla fall. Hoppas bara gumman där hemma blir glad ;)

Nu dags för en snabbdusch för att sedan bege sig in till trängseln och tjuvnypens mecka... MELLANDAGSREAN!!!!

Inga kommentarer: