onsdag, december 17, 2008

Ont, ont och åter ont

Jepp, jag har ont i magen och denna gång rejält. Inte alls en rolig dag och jag har varit bister, irriterad och trött hela dagen. Det enda jag har petat i mig under dagen är lite filmjölk. Känns sådär lagom bra då jag stänger kl 17:30, vilket iofs blev 17:45 då föräldrar verkar ha problem att hålla tiderna var eviga dag!

Så nu sitter jag här ensam hemma och kan bara hoppas att Malmö vinner dagens match. Kan inte gå pga av att det bara finns en portnyckel och den har Amelia som ärpå julfest och förmodligen inte dyker upp förrän sen inatt.

Nu ska jag glo på "Surf´s Up" och bara dega. Mat är ju inte att tänka på... Sen ska jag slappa och sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälper inte tabeltterna? Eller har du glömt att ta dem.Mamma

UriahHeep sa...

Jag glömde