tisdag, december 30, 2008

Nyår!?

Imorrn är det nyårsafton och jag vet inte ens vad jag ska hitta på. Efter jobbet blir det i alla fall raska steg till Systembolaget för llite shopping, sen till nån mataffär och köpa nåt gott att äta. Känner I N T E för att gå till nån krog efter 12-slaget och slösa pengar. Förra året var jag på ROCKS till klockan 5 på nyårsdagen, men i år blir det inte så. Känner ingen lust och inget behov.

Ska i alla fall snoka upp nån fest, om jag nu orkar? Förkylning som börjar krypa in i kroppen, bara jag inte får feber så är det ok för min del.

Vad ska folket göra på nyår?

3 kommentarer:

Anonym sa...

stanna hemma med bruden då! jag ska stanna hemma med my man. ska iofs upp och jobba klockan sju på nyårsdagen.. så jag hade nog inte orkat nåt annat ändå.

dyermaker sa...

Jag ska vara med min karl, jag också. Lugnt och mysigt!

Gott Nytt 2009, Micke!

Muts sa...

Anna Bumbi har öppet hus...