onsdag, december 17, 2008

Hopplöst

Känns ganska hopplöst just idag. Malmö ska spela mot AIK och en vinst där känns ganska så avlägset. Malmö spelar som jag skrev tidigare uruselt och AIK i trans. Mitt tips är 6-1 och att Bobo får kicken efteråt. Om Malmö ska vinna krävs ett mirakel. KAnske borde jag åka på matchen, men jag har nog inte ork och sen så har jag ingen nyckel till porten, så jag kommer inte in efter matchen. Får se hur jag gör helt enkelt.

Funderar på att de "Snövit" ikväll och dricka té för mig själv. Gå och lägga mig efteråt och sova. Ska ju uppp tidigt på torsdag och jag vet att det blir lite personal återigen idag och även på tors och förmodligen fredag. Hyffsat less på att vara underbemannad, då jag har en massa saker att fixa. Hinner dock inte...



April Wine - "Oowatanite" - 1980 Live @ Reading University, UK

Inga kommentarer: