tisdag, februari 03, 2009

En bil hade varit bra.

Funderar på att besöka IKEA under helgen, då jag är ensam hemma. Eftersom jag ändå inte orkar bry mig alls just den helgen så kanske ett köp av denna möbel skulle vara trevligt? Perfekt att ha mot ena väggen i TV-rummet. En sittplats för besökare helt enkelt.


Kan givetvis användas som hylla också, så kanske tre stycken mot den väggen skulle vara extra maffigt? En som ligger i mitten och två andra som står som på bilden. Skulle en röd och två svara vara snyggt? Eller ska jag köra på björkfärgad? Jag har en TV-bänk i just björkfärg.
Kruxet är just bara att jag inte har en bil och orkar ju knappast bära dessa prylar ensam.
Blir av med datorbordet på torsdag. Mitt gamla jobb tar över den, då bordet inte får plats i lägenheten numera.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du vill kan vi göra detta när vi kommer. 4 orkar kanske bära. Puss Mamma