fredag, februari 13, 2009

Kanske dags att omvärdera bandet Edguy efter en massa herrans år av misstänksamhet. "Rocket Ride" spelas flitigt efter att jag köpte skivan i lördags för ynka 20 kr. Visst, det är fortfarande trallvänligt och då jag såg bandet live så var det enbart jobbigt. Nu är det dock dags att omvärdera skivorna och det får bli under helgen. Har visserligen inte alla, men det får bli som det blir helt enkelt.

Rocket Ride får i mina ögon 3,5/5 möjliga poäng. Melodier och fart är precis vad jag suktar efter just i detta nu.

Kollade på Braveheart igår, för att komma in på något helt annat. Det är en sjukt bra film, även om den har lite missar här och där. Skippar att gå in på dessa här. Det som var intressant i just detta var att Amelia aldrig hade kollat på Braveheart. Lite lustigt, men ibland är det så det är. Tog mig en massa år innan jag ens tog mig ork att glo på The Matrix (usel film).

Tror hon uppskattade den en hel del. Vips hade vi båda planer att dra mot landet där allt utspelas. Planering ikväll!?

Inga kommentarer: