fredag, februari 06, 2009

Med en kaffekopp i min hand

Så är det äntligen fredag och efter kl 16:30 så kan jag varva ner en hel del. Just nu känner jag inte alls för att gå till en spelning och sedan åka hem samma långa väg från T-centralen för att sedan vakna på lördag och vara seg. Sitter med en kopp kaffe här just nu och försöker verkligen tagga upp mig men det går inte riktigt. Löser sig förhoppningsvis under kvällen.

Jag vill I N T E missa Mamakin!

Har stora planer för lördagen. Blir helt enkelt en intressant lördag på alla möjliga sätt och vis. Det jag ska göra är hyffsat hemligt även om öldrickandet på Monks (Sveavägen) inte är hemligstämplat.

Nu åter till mitt kaffe och det är tråkigt att gå hemifrån då det blir helt tomt. Lika trist att komma hem och ingen är hemma och säger "hej!"

Inga kommentarer: