söndag, maj 28, 2006

Sista veckan innan sommarlovet

Då är det snart dags för den sista veckan denna termin. Ska skriva klart min uppgift nu på måndag och sedan plugga in lite uppgifter till en redovisning vi ska ha på torsdag (1 juni). På fredag tar jag sommarlov, men jag jobbar på natten mellan lördag och söndag (3-4 juni), vilket ska bli skoj. Pengar är något man måste ha som student.

Träningen på IKSU börjar gå bättre. Det känns skönt att jag nu orkar lyfta lite tyngre vikter och jag känner att min fladdriga mage nu blivit lite fastare. UNDERBART är ordet. Dagens stora grej var annars F1-loppet i Monaco där Alonso vann! Skönt att årets lopp blev händelserikt och faktiskt lite spännande. Inte vanligt att det blir så men ibland sker små mirakel.

Läste också att miljöpartiet vill gå till val på att Sverige ska lämna EU. Är det inte underbart att vissa människor tror att Sverige helt ensamma ska kunna bekämpa miljöproblem och andra stora saker. Heja miljöpartiet säger jag bara!!! Ni måst everkligen leva på en annan planet än den jag lever på.

Inga kommentarer: