måndag, juli 16, 2007

Bilder från mån - fredag (v.28)

Här kommer lite bilder från min vecka i Umeå. Tyvärr användes kameran mindre än väntat. Jag kan säkert få fram fler bilder under veckan som kommer.

Min kära far grillar kyckling. Det var min marinad som han använde sig utav. Grymt gott! Den nya grillen var även den bra.

En bild innan jag och min kusin ska fara och se Backyard Babies (Ö-vik). Bandet var riktigt bra även om en del i publiken borde ha varit någon annanstans.

Min kära kusin var väldigt nöjd över förbandet, som ni kan se på bilden. Ska jag vara ärlig så undrar jag vad Dregen & co tyckte om skiten. För det var ju knappast bra.

Nicke vrålar ut lite toner.

Dregen har bara vatten över skallen, eller är det månne svett? Jag gissar att det är det sistnämnda ;) Det var varmt som bara fan inne på krogen.

Pappa lagar mat och mamma sitter och väntar. Vi njöt i sommarsolen under torsdagen. Min bror var också med, men han blev inte fotograferad.

Mikaela och Linda ligger och myser i soffan under fredagens fest. Det blev värre framåt natten!

Mikaela pratar och ser glad ut... Att fota utan att se hur man ser ut är aldrig bra... Men vi hade roligt på Pipes Of Scotland.

Inga kommentarer: