söndag, juli 08, 2007

Sista natten med gänget... i alla fall på en vecka.

Jaha, sista dagen i Bromma på en vecka sisådär. Inte helt oväntat så diskar jag just nu, eller inte precis just nu. Det är i alla fall en del disk som måste diskas och det ärsom vanligt segt som bara fan. Inte alls kul att stå och skrubba knivar och gafflar må jag säga.

Igår så var det tänkt att jag och några fler skulle dra till David för en trevlig hemma fest, men så blev det nu inte. En tjej ringer upp vid 17-tiden och frågar om jag kan komma till Skärholmen istället... Jag är ju inte den som säger nej så jag packar ner lite vitt vin och drar iväg.

Det var en bra förfest och det ska ett kort där jag har mascara och läppstift. Jag hoppas att jag kan få tag i den bilden lite senare för det kan ju inte vara nådigt snyggt.

Eftersom det var gratis inträde på ROCKS drog vi dit vid 23-tiden. David var snäll som skrev upp oss på en lista vilket gjorde det mindre stressigt att dra dit. Väl där inne så började höfterna gunga i takt till musiken men som vanligt så är folket där så sega.

Vid ett-tiden drog vi vidare till HArry B James för att se om det var bättre drag där. Det visade sig att det var ruggigt med folk även där. Kul att det var mycket folk där, så man inte känner sig ensam ;)

Nu ska jag snart packa min resväska så jag inte glömmer något imorrn. Flyget går ju tidigt och inte tusan vill jag missa det.

Inga kommentarer: