tisdag, juli 31, 2007

Snart dags för avgifter igen

Men först så vill jag glädja mig åt att den nya IKEA-katalogen kom idag. Snacka om den perfekta dassboken. En massa billiga möbler som jag är sugen på att köpa. Frågan jag ställer mig är var jag ska få plats med allt?

Jag måste köpa ett databord - orkar inte sitta i köket mer! Jag vill även köpa en fotölj till TV-rummet. En som där POÄNG!

Snart så blir det trängselavgifter igen. Eftersom jag inte kör bil så bryr jag mig inte så mycket. Jag har bara en undran och det är varför man ska betala då man kör UT från city? Ingen logik alls.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Låter ju väldigt bra..eftersom jag och Kalle går i tankar på att sälja en av våra poängfotöljer! Röd färg på dynorna..du satt i en när du var hos mig..kommer du ihåg. Köp billigt av oss istället!

UriahHeep sa...

Klart jag köper dem...