söndag, juli 15, 2007

Gårdagen

Igår då jag var ute i umeås krogar så var det något som inte riktigt stämde. Det visade sig att TC(?) hade en rock/hårdrockskväll utomhus. Under den tid jag bodde i Umeå så har det aldrig intrtäffat, men kanske inser de att lördagar och rockmusik är bra. Det var riktigt skönt att träffa på en tjej som visste vad hon snackade om. Rysligt söt och som bonus ska hon flytta söderut.

Träffade även på Krull ett par gånger. En sympatisk och trevligt kille, som alltid.

JAg har i alla fall haft en rolig vecka uppe i min gamla hemort, men jag känner att det är i Stockholm jag vill leva mitt liv.

TAKET - en bar - är totalt värdelös. Gå aldrig dit!

Ett tack till; Mikaela - vi hade riktigt roligt i fredags. Nu är det bara så att du får ta dig ner till Stockholm så ska jag visa dig runt i vimmlet.

Inga kommentarer: