fredag, juli 06, 2007

Sista dagen

Idag är det sista dagen på jobbet innan semestern. Det känns riktigt skönt och jag behöver verkligen en paus.

Min semester ser ut som följer;

v. 28 - En tripp uppåt i landet för att besöka familj och nära och kära vänner. Kommer bli riktigt roligt och jag ser fram emot alla roliga dagar, även om det bara blir två fester vad jag vet.

v. 29 - Ska installera min inneboende här i lägenheten samt förmodligen ha en liten fest vid Lillsjön. Kommer bli riktigt skoj.

v. 30/31 - Ta det lugnt och bara njuta av ledigheten. Kanske så ska jag Till Sala, eller det blir Sala och en trevlig träff med Hawkan. Sala är förövrigt en mysig liten ort.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja precis, inte för mycket batik! ska låta gjuta fotinlägg, men min fot e fortf svullen så vet i sjutton hur det ska gå.. sista dagen idag, hoppas det går bra. jag o mamma skulle komma i helgen och fixa det sista som jag förstod det. btw din sommar låter soooft!

UriahHeep sa...

Tjosan...

Fy fan va trist att din fot fortfarande är helt off. Jag vet att ställe i Rundvik, som gör de bästa fotinläggen i världen. Backham fick hjälp av dem :)

Min sommar kommer bli riktigt trevlig. Vem vet, vi kanske träffas på Harry B James ;)

Anonym sa...

Givetvis blir det Sala. Du kan bara inte missa det. Vi skulle sakna dej alldeles på tok för mycket. Typ.